Yhdistyksemme

Tehyn Kouvolan seudun yksityisalojen ammattiosaston jäsenistö koostuu sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ammattilaisista, jotka kuuluvat terveyden- ja sosiaalihuoltoalan ammattijärjestö Tehyyn. Ammattiosaston jäsenet työskentelevät yksityisellä sektorilla.

Ammattiosaston sääntömääräiset kokoukset pidetään kaksi kertaa vuodessa. Kevätkokous kutsutaan koolle maalis-huhtikuussa ja syyskokous kutsutaan koolle marraskuussa. Lisäksi ammattiosaston hallitus kutsutaan koolle hallituksen kokouksessa sovitun aikataulun mukaisesti. Ao:n hallitus tulee kokoontumaan vuonna 2022 tammi-, maalis-, touko-, syys-/loka, marras-, sekä joulukuussa. Kokouspäivät vahvistetaan ennakoivasti kunkin kuun kokouksessa.

Ammattiosaston hallituksen jäsenet ohjaavat tarvittaessa edunvalvonnallisissa asioissa ja kannustavat ammattiosaston jäseniä osallistumaan järjestötoimintaan.

Vuonna 2022 ao:n tavoitteena on erilaisilla jäsentempauksilla saada uusia jäseniä ammattiosastoon. Lisäksi syksyllä 2022 pyritään järjestämään jäsenistön virkistystä esim. yhteisellä matkalla.. Loppuvuodesta 2022 järjestetään ammattiosaston pikkujoulut.

Mikäli sinulla ei ole vielä jäsentunnuksia, ota yhteyttä sihteeriin.