Yhdistyksemme

Kouvolan seudun yksityisalojen ammattiosasto 405:n jäsenistö koostuu sosiaali- ja terveydehuoltoalan suorittaneista henkilöistä, jotka kuuluvat terveyden- ja sosiaalihuoltoalan ammattijärjestö Tehyyn ja työskentelevät yksityisillä työnantajilla.

Ammattiosaston sääntömääräiset kokoukset pidetään kaksi kertaa vuodessa. Kevätkokous kutsutaan koolle maaliskuussa ja syyskokous kutsutaan koolle marraskuussa. Lisäksi ammattiosaston hallitus kutsutaan koolle hallituksen kokouksessa sovitun aikataulun mukaisesti. Vuonna 2021 ao:n hallitus tulee kokoontumaan tammi-, maalis-, touko- syys-/loka, marras- ja joulukuussa. Kokouspäivät vahvistetaan ennakoivasti kunkin kuun kokouksessa.

Ammattiosaston hallituksen jäsenet ohjaavat tarvittaessa edunvalvonnallisissa asioissa ja kannustavat ammattiosaston jäseniä osallistumaan järjestötoimintaan.

Vuonna 2021 ao:n tavoitteena on erilaisilla jäsentempauksilla saada uusia jäseniä ammattiosastoon. Lisäksi syksyllä 2021 pyritään järjestämään virkistystä risteillen Tukholmaan tai Tallinnaan. Loppuvuodesta 2021 järjestetään ammattiosaston pikkujoulut. Ammattiosasto tukee jäseniään tukemalla vapaavalintaista tapahtumaa 50e suuruisella pääsylippujen kustannusavustuksella. Ao järjestää alkuvuodesta 2021 kyselyn jäsenistölle mitä tapahtumaa (4kpl) toivotaan tuettavaksi.

Mikäli sinulla ei ole vielä jäsentunnuksia, ota yhteyttä sihteeriin.