Tarkista tietosi ja ole osa muutosvoimaa

2.12.2021

Tarkista tietosi ja ole osa muutosvoimaa

Keväällä neuvottelemme jälleen työehdoista ja palkoista. Silloin on tärkeää, että tavoitamme jokaisen jäsenen. Nyt on aika tarkistaa omat jäsentiedot! Samalla osallistut hybridi-sähköpyörän arvontaan.

Omien tietojen tarkistus ja päivitys onnistuu helposti asiointipalvelussa tai Tehy-sovelluksessa. Lue tarkemmat ohjeet.

Kun tarkistat tietosi 28.2.2022 mennessä, voit voittaa hybridi-sähköpyörän, jonka arvo on huikeat 2900 euroa! (Arvontaseloste)

Meissä on muutosvoimaa -kampanja näkyy työpaikoilla

Omien jäsentietojen tarkistus liittyy lähestyvään neuvottelukierrokseen. Sen aikana on tärkeää, että tavoitamme jokaisen jäsenen.

Kampanjoimme omien tietojen tarkistamisen tärkeydestä myös suoraan työpaikoilla. Tehyn ammattiosastot ja luottamusmiehet aktivoivat tehyläisiä omien tietojen päivittämiseen ja yhteiseen muutosvoimaan jakamalla kampanjamateriaalia.

"Meissä on voimaa tehdä muutos" -kampanja muistuttaa tehyläisiä ensi kevään työehtosopimusneuvotteluista ja joukkovoiman merkityksestä, kun alan työehdoista ja palkoista neuvotellaan. Kampanja näkyy myös somessa tunnisteella #muutosvoima.

Meissä tehyläisissä on yhteistä rohkeutta ja tahtoa toimia paremman tulevaisuuden puolesta. Muutosvoima on uskoa työelämän parempaan tulevaisuuteen ja siihen, että asioita voi ja kannattaa muuttaa. Se on voimakas ja energinen tunne, joka kokoaa meidät yhteen arvostamiemme asioiden puolesta. Ja jos tilanne vaatii, muutosvoimasta tulee joukkovoimaa. Sillä on iso merkitys, kun neuvottelemme työehdoista ja palkoista työnantajan kanssa ensi keväänä.